Oleje stosowane w silnikach motocyklowych pełnią znacznie więcej ról niż klasyczne oleje samochodowe. Konstrukcja motocyklowych układów olejowych, gdzie jeden obieg smaruje zarówno silnik, jak i skrzynię biegów oraz mokre sprzęgło wymusza specyficzne właściwości, otocyklowe środki smarne muszą łączyć w sobie cechy olejów silnikowych, hydraulicznych i przekładniowych.
Przeznaczony do stosowania w motocyklach olej MOTUL 5100 4T 10W40 produkowany jest w oparciu o starannie wyselekcjonowane bazy mineralne, poddane skomplikowanej obróbce Technosynthese, poprzez co nie odbiegają właściwościami od olejów w pełni syntetycznych. Skład oleju MOTUL 5100 4T 10W40 wzbogacono o dodatki estrowe Ester Technology, które podtrzymują doskonałe właściwości smarne nawet w krytycznych warunkach obciążeń. Specjalnie dobrane parametry lepkościowe ułatwiają płynną pracę skrzyni biegów oraz gładkie zasprzęglanie. Olej MOTUL 5100 4T 10W40 można stosować w nowoczesnych silnikach, wyposażonych w katalizator.
Lepkość wg SAE: 10W40.
Spełnia wymagania jakościowe:
· API SG/SH/SJ/SL/SM;
· JASO MA2.
Pojemność opakowania: 1 litr.