Płyny przeznaczone do stosowania w układach hamulcowych i hydraulicznych mechanizmach sterowania sprzęgłem powinny posiadać małą lepkość, ograniczoną ściśliwość i bardzo wysoką temperaturę wrzenia, co wymusza specyfika działania tychże układów. Ciecze o takich własnościach chemicznych są jednak bardzo aktywne chemicznie, a przy tym niezwykle higroskopijne. Większość płynów hamulcowych, zwłaszcza starszej generacji jest zdolna do wchłaniania wilgoci nawet przez powierzchnię elastycznych przewodów hamulcowych. Zaledwie 3% dodatek wody w płynie hamulcowym może zredukować temperaturę wrzenia do tak niskiego poziomu, że hamulce podczas intensywnego hamowania stają się całkowicie nieskuteczne. Podczas pracy z płynem hamulcowym należy zachować szczególną ostrożność, gdyż może dojść do podrażnienia skóry lub uszkodzeń metalowych powierzchni.
Podstawowym płynem hamulcowym w ofercie firmy TRW jest płyn o klasie jakościowej DOT3 przeznaczony do stosowania w starszych typach pojazdów z hamulcami bębnowymi i mało wytężonymi hamulcami tarczowymi. Płyn hamulcowy TRW DOT3 doskonale sprawdzi się również przy współpracy z mechanizmami sprzęgłowymi. W celu utrzymania wysokiej skuteczności hamowania producent rekomenduje wymianę płynu hamulcowego nie rzadziej, niż co 1 rok. Przed wyborem płynu hamulcowego należy zapoznać się z wymaganiami zawartymi w instrukcji użytkowania pojazdu.
Pojemność opakowania: 5 litrów.